Post by motutatoosi on Feb 6, 2022 2:17:47 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mouse Simulator : rat rodent animal life ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mouse Simulator : rat rodent animal life IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Mouse Simulator : rat rodent animal life 2022 version ▞▞▞
Mouse Simulator : rat rodent animal life Simulare bdc
det var flott spill
Jeg hater dette spillet på grunn av det dumme banneret, og fjern det i neste oppdatering, så blir jeg glad for det
jeg liker ikke fordi det. har banner hater det den har 7 min banner vi må vente
Jeg liker det litt at det ikke er noe du kan gjøre, så det er derfor jeg ga det en stjerne
Jeg liker virkelig dette spillet! Men det blir kjedelig etter en stund. Uansett, fantastisk spill!!!
Mouse Simulator : rat rodent animal life Simulátory nfir
Mouse Simulator : rat rodent animal life Mô phỏng gcp
Avinstallert innen 5 minutter på grunn av det dumme banneret. Du må fjerne det, ellers mister du en spiller. HVORFOR FINNES DET IKKE ET NULLSTJERNER. Dette spillet er flammende søppel, kontrollene er dårlige, og dette er ikke det som ville skje i det virkelige liv! Dette er uten tvil det VERSTE, og jeg mener VERSTE, spillet jeg noen gang har spilt, punktum. Jeg ville vurdert negative 9999999 stjerner hvis jeg kunne.
Ikke er veldig bra
The whom the app download no. Må være bør samsufng galagy
HERREGUD! Dette spillet er kjempebra! Jeg elsker alt ved det! Musen er veldig søt og grafikken er fantastisk! De små stubbebeina er så søte når den går! ❤❤❤🐹🐹
Det kan ikke lastes ned på telefonen min 😢😢😢😢
Jeg prøver å få en baby men....nivå 20 for å få en baby 😡😠
Mouse Simulator : rat rodent animal life Symulacyjne fprl
Dette spillet er veldig underholdende og morsomt, det har en åpen verden hvor du kan utforske
Det ok
Dette jeg er ok spillet fordi de burde kunne parre seg når som helst
Jeg elsker dette spillet så mye fordi mus er søte og dette spillet er bare så morsomt, og hvis hatere hater deg bare ignorer dem. Og den som har tenkt på dette spillet er et GENI! =3 Og spillet er super addivtive og bedårende. Og vær så snill, spillutviklere gjør dette spillet spillbart på PC fordi det etter min mening er vanskelig å kontrollere musen din på nettbrettet og telefonen... =PI vil heller aldri si at dette spillet er dårlig fordi det er fantastisk, morsomt og bedårende, så den som sier at dette spillet er dårlig spilte nettopp spillet i 1 minutt, slettet spillet og skrev en anmeldelse som sa at dette spillet er dårlig Fra et barn som sitter i klassen =3
orchard street apparel
For vanskelig å kontrollere.
Scientists use animals to study human brain. The brains from rodents such as rat and mouse in laboratory has been used, rodents brains are much smaller than
god grafikk jeg og broren min spiller sammen.Jeg vil gjerne ha et flerspilleralternativ jeg spiller på telefonen min, og det samme gjør broren min på telefonen sin, og vi kunne se hverandre i spillet og ha et hus sammen og ha er koner der og kanskje babymusen vi kunne navngitt og kanskje komme tilbake og besøke hele tiden.
Bra, men skaperne prøvde tydeligvis ikke veldig hardt.
Jeg undervurderte dette spillet. Først forventet jeg at det skulle være et spill av lav kvalitet som de fleste andre simulatorer, men jeg tok feil! Grafikken er flott, jeg elsker familiefunksjonen og tilpasningen, og spesielt husområdet! Selvfølgelig kan spillet begynne å føles repeterende og sakte, noen ganger avhenger det bare av humøret ditt. Jeg tror det ville vært interessant å ha flere områder (som en moderne verden, en park, butikker), eller ha flere landskap, som ørken og snø. Alt i alt er dette et flott spill!
Jeg liker dette spillet veldig godt, siden det er mange oppdrag å gjøre, jeg skulle bare ønske kartet var litt større, og du kan reise fra land til by. Jeg tror det ville gjort det mye morsommere.
Bare ETT lite problem. Hver gang jeg går og tar en drink med vann ved dammen, blir jeg angrepet av noe. Og når jeg ser en katt inne i huset SKREMMER den MEG hver eneste gang. Men flott spill og god jobb! 👍
Srinu
det begynner gøy, men når du først kommer inn i det, blir det kjedelig😒
veggen den har FANTASTISKE grafer som kommer fra en 9-åring, og det er veldig morsomt, det er så mange ting å beregne at du ikke kan se, men det tar litt tid å få en baby, du trenger mye muteryols, men dette spillet er absolutt verdt det OG DET ER GRATIS
Dette spillet trenger flere tips for å hjelpe deg, i tillegg til at det ikke var dårlig i det hele tatt
8 minutters annonse, seriøst?
Dummies katte-SIM-kortet som disse ppl også laget ble laget i 2019, og det sto at det var katt-SIM 2020 OG JEG SPILTE PÅ KATTE-SIM I FIR FRI FRIKINÅR!!!!
Jeg liker det, men jeg liker ikke tiden du må vente med å spille igjen, men det er et veldig bra spill og jeg liker å spille det
Den kan ikke lastes ned etter at den har kastet bort alle buntene mine, ikke kast bort buntene dine. Jeg vil råde deg til å laste ned Avakin life og ikke denne hvis du ikke korrigerer, jeg kommer aldri til å gjøre det, og jeg skal si det til vennene mine for å laste ned alt som håndteres av dette selskapet
ansvarlig 2 Aktivitet Prosjekttittel Saks - SILO of research ...
Elsker det
Dette var mye morsommere å spille enn forventet. Jeg var ferdig med det hele på 8 timer. Skulle ønske spillet var lengre.
Dette spillet er veldig morsomt, det er sjeldent å finne som dette gode simulatorspillet i playstore en ting som irriterer meg er at du må vente i 7 minutter eller 10 for å la musen hvile som. Jeg kan ikke nyte spillet fordi musen din blir sliten, du må vente på den, vennligst fjern sovefunksjonen og gjør kartet enda større.
AFC - Space Shooter آرکید bkgy
Så fint spill
Elsket det! Kontrollene ser ut til å være på motsatte sider (kan være bra for en venstrehendt person?), men jeg ble raskt vant til det, og var fortsatt morsom.
Annonser det tar så lang tid å gjenoppta hvis musen sovner dette er Bs
Mouse Simulator : rat rodent animal life Simulation vyro
Dette spillet er veldig avslappende av en eller annen grunn. Det gir meg følelsen av da jeg var liten og leste en bok eller spilte et spill i friperioden. Det eneste jeg kan si er at det kan være ganske kjedelig til tider, spesielt når du må trykke på knappen hver gang du prøver å gå inn og ut. Ville vært bedre om du bare kunne gå inn og ut. Men bortsett fra det har den avstressende egenskaper